Hoe worden mijn trainingsuren geregistreerd?
Deze worden geregistreerd door middel van de vingerscan in de hal. Je klokt in met je vinger en klokt na de training weer uit.
Wat moet ik doen als de vingerscan niet werkt?
Stuur dan een mail naar trainingsuren@mhcrosmalen.nl en vermeld je naam, de datum van de training, het team en het aantal uur dat je training hebt gegeven. Geef ook aan wat de reden is dat je niet kon in en uitklokken.
Wat moet ik doen als ik zelf de training niet kan geven?
Wat moet ik doen als er iets niet goed is gegaan met de betaling?
Dan stuur je een mail naar trainingsuren@mhcrosmalen.nl en geef je aan wat er niet klopt in de betaling.
Wat moet ik doen als ik mijn vergoeding niet meer weet?
De vergoeding is opgenomen in de overeenkomst die je aan het begin van het seizoen ondertekent. Je kunt jouw vergoeding hierin terug vinden.
Wat moet ik doen als ik vragen heb over de inhoud van de training?
Dan mail je je vraag naar trainingen@mhcrosmalen.nl
Wil je weten of de training bij slecht weer doorgaat?
Houd de website in de gaten, daar wordt de melding gemaakt. HockeyWerkt stuurt meestal ook een appje naar de trainers. !
Welke ondersteuning kan ik verwachten vanuit de trainingscommissie?
Waar vind ik voorbeelden/oefeningen voor trainingen?
Deze vind je in de hockey-factory. De inlogcodes hiervoor heb je ontvangen bij aanvang van je trainingsseizoen. Kom je er niet uit, schakel dan de trainingscommissie in. Mail met trainingen@mhcrosmalen.nl
Door wie word ik beoordeeld?
De trainingscommisie en HockeyWerkt houden de ontwikkelingen op het veld in de gaten.
Staat je vraag er niet bij? Mail dan naar trainingen@mhcrosmalen.nl