Voor ouders

VOOR OUDERS

Wat zijn de verwachtingen ten aanzien van aanwezigheid van zowel kinderen als ouders?

Van de kinderen wordt verwacht dat ze aanwezig zijn bij de trainingen en bij de wedstrijden. Indien een kind een keer niet aanwezig kan zijn bij een training of wedstrijd, graag afmelden bij de trainer of de coach.

Van de ouders wordt verwacht dat ze tenminste aanwezig zijn indien ze ingedeeld zijn om te rijden of te fluiten (schema via de coach). Indien u verhinderd bent, dient u zelf voor vervanging binnen het team te zorgen.

Hoe weet ik wanneer ik moet rijden, fluiten of het fruit moet verzorgen?

Aan begin van het seizoen zal de coach een schema maken waarin deze taken zijn opgenomen en dit communiceren via mail of app

Wat zijn gastouders? En wat wordt er van hen verwacht? Hoe weet ik wanneer ik sta ingedeeld?

De indeling van de gastouders zal gecommuniceerd worden via de coach. Voor verdere informatie kijk op de pagina over Gastouderdienst.

Ik zou graag een actieve rol spelen als vrijwilliger bij MHC Rosmalen, bijvoorbeeld als commissielid, coach of trainer. Bij wie kan ik dit melden?

Wanneer u een actieve rol wilt vervullen als trainer kunt u zich aanmelden via trainingen@mhcrosmalen.nl wilt u graag kinderen begeleiden als coach, dan kunt u zich aanmelden via minicommissie@mhcrosmalen.nl en zou u een andere rol of taak op zich willen nemen, meldt u dan aan via vrijwilligers@mhcrosmalen.nl. Over de verschillende commissies vindt u meer informatie en contactgegevens op de site.

Bij wie meld ik mijn kind af voor trainingen en/of wedstrijden?

Afmelden voor de trainingen bij de trainers, afmelden voor de wedstrijd bij de coaches. Indien uw kind niet aanwezig kan zijn, geef dit dan zo snel mogelijk door, zodat er voldoende tijd is om bijv. vervanging te regelen.

Gaat mijn kind ook zaalhockeyen?

Bijna alle teams vanaf de D jeugd gaan zaalhockeyen in de winterstop. Ook bij de mini’s zijn er een aantal teams die in de winter naar de zaal gaan (dit wordt soms zelf door de teams georganiseerd). Of dit voor uw kind ook van toepassing is krijgt u in de herfstperiode te horen van de minicommissie of de coach van uw kinds team.

Wordt er tijdens de vakanties getraind?

Tijdens de vakanties wordt er niet getraind

Wat is de Jongste Jeugd Dag?

Als afsluiting van het hockeyseizoen wordt er eind juni voor de 3-, 6- en 8-tallen een sportieve dag georganiseerd waarin korte hockeywedstrijden worden afgewisseld met andere activiteiten. Deze dag vindt plaats op zaterdag bij MHCRosmalen of een hockeyclub in de omgeving.

Mijn kind is tijdens het seizoen geblesseerd geraakt en kan hierdoor niet trainen of wedstrijden spelen? Kan dit verrekend worden in de contributie?

Nee, dit kan helaas niet verrekend worden in de contributie.